Simpele websites tot complexe applicaties. Wij hebben het allemaal al eens gemaakt.

Snelle websites die goed vindbaar zijn in Google!

Over ons

Inmiddels meer dan 12 jaar verder maken we nog steeds met veel plezier websites. Echter zijn de websites van toen en nu totaal niet meer te vergelijken. Toen waren het nog statische websites die er totaal anders uitzagen. De techniek is hard vooruit gegaan en dat geldt ook voor websites. Sinds 2010 maken wij websites voor klanten. Inmiddels ben je er nog lang niet met een website. Daarbij hoort de nodige contentcreatie, marketing en promotie. Met onze ervaring en kennis die we de afgelopen jaren hebben opgedaan, kunnen we een website van A tot Z opleveren. Denk daarbij aan:

  • Het ontwikkelen van een website
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Marketing & advertenties
  • Bedrijfsprocessen optimaliseren

Onze aanpak

Voor elk klant hebben we een andere aanpak. Niet iedereen wil namelijk hetzelfde. Wij maken onderscheid in de volgende klanten:

  1. Bedrijven die net starten
  2. Bestaande bedrijven die al inkomsten hebben

Voor beide geldt het volgende. Je kunt de mooiste website of webshop hebben. Maar zonder bezoekers heb je geen verkoop en komt er geen geld binnen. Daarom is Marketing, SEO & SEO zeer belangrijk. Misschien wel belangrijker dan een goed werkende website.

Bedrijven die net starten.

Je hebt een dienst of product dat je wilt verkopen. Daar komen veel dingen bij kijken maar er moet ook geld geïnvesteerd worden. Daarom is het belangrijk om je budget goed in de gaten te houden en niet al je geld te investeren in iets wat nog geen prioriteit heeft. Ons advies is in dit geval om zo snel mogelijk iets op te zetten en te verkopen. Je hoeft niet de mooiste en beste website te hebben. Het is belangrijker dat je website gevonden wordt.  Een mooie en dure website zonder bezoekers heb je niks aan. Maar een goedkope website met bezoekers heb je wel wat aan. Zodra je omzet draait kun je altijd nog je website optimaliseren, wat wij zeker aanraden!

Daarom adviseren wij altijd om initieel een simpele en goedkope website te laten maken zonder al te veel geld erin te stoppen. Je kunt dat geld namelijk veel beter stoppen in de marketing en advertenties. Als je product of dienst verkoopt en het begint te lopen, weet je dat je bedrijf levensvatbaar is. Dat betekent dat je winst maakt en kunt investeren om nog meer winst te maken.

Vanaf dit punt begint het interessant te worden. Je kunt nu investeren in je website om het mooier en beter te maken. Zo zal je website nog meer bezoekers trekken en voor nog meer omzet zorgen. Dit doen we door de website technisch verder te optimaliseren  en beter vindbaar te maken voor Google. Daarnaast kunnen we ook meer adverteren en de advertenties verder optimaliseren.

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen met het opstarten van jouw bedrijf? Neem contact met ons op om vrijblijvend een gesprek aan te gaan.

Wij geven eerlijk advies en denken mee met jou om jouw bedrijf te laten groeien. Want de groei van jouw bedrijf is in ons belang!

Bestaande bedrijven die al inkomsten hebben.

Bedrijven die al een tijdje bestaan hebben al een website en verkopen via verschillende kanalen al hun diensten of producten. Wij kunnen helpen bij het vergroten van de omzet. Dit doen we door eerst de huidige situatie te analyseren en te kijken naar niewe kansen en verbetermogelijkheden. Er is namelijk altijd wel wat te verbeteren. Mogelijke acties zijn de volgende:

  • Website technisch optimaliseren voor mobiel en desktop (PageSpeed Insights)
  • Website inhoudelijk verbeteren zodat je beter gevonden wordt in Google
  • Marketingplan maken en advertenties opzetten.

Er valt altijd wel wat te verbeteren. Ons doel is om de kosten die je aan ons hebt terug te verdienen en om nog meer omzet voor jou te genereren. Het is dus in ons belang dat jouw bedrijf resultaten behaalt!

Onze werkwijze

Onze werkwijze verschilt per project maar ziet er in grote lijnen als volgt uit.

1. Kennismaking
Voor ons is het belangrijk om jou en jouw bedrijf goed te kennen. Wie zijn de mensen achter het bedrijf, wat wordt er verkocht, wat is er geprobeerd, wat werkt wel en niet etc. Tijdens onze eerste afspraak gaan we dit allemaal in kaart brengen en samen kijken wat er nodig is. Uiteraard is het ook belangrijk om je budget te bespreken. Het moet uiteraard wel binnen je budget passen. Tijdens de kennismaking kunnen wij ook al een globale advies geven met wat actiepunten. Die zou je eventueel vooraf zelf al kunnen oppakken.
2. Offerte
Op basis van de actiepunten zullen we een advies uitbrengen met een eerste voorstel en offerte. Daarin vertellen we wat wij kunnen doen en wat het ongeveer zal kosten per actiepunt. Deze kunnen we samen doornemen en bepalen wat we wel en niet gaan doen.
3. Planning
Zodra we overeen zijn gekomen wat er gedaan moet worden zullen we een planning opstellen. Hierin zullen werkzaamheden staan zoals eenmalige en terugkerende werkzaamheden. Denk bij eenmalige kosten aan het ontwikkelen van een website, opzetten van de strategie etc. Terugkerende kosten kunnen werkzaamheden zijn zoals het analyseren van de bezoekersstatistieken, op basis daarvan optimaliseren van de website en het maken van nieuwe advertenties met een maandelijks advertentiebudget.
4. Uitvoeren
Zodra we de planning hebben afgestemd gaan we aan de slag. Afhankelijk van de werkzaamheden zal dit voor elke project anders zijn. Wat wel hetzelfde zal zijn is dat we wekelijks of tweewekelijks contact hebben. Tijdens deze contactmomenten zullen we de voortgang bespreken en de werkzaamheden voor de komende periode bespreken. Het blijft mensenwerk en uit ervaring blijkt dat door veel te communiceren fouten worden voorkomen. Tijdens deze overlegmomenten zullen we ook de voortgang laten zien. Zo kunnen we op tijd bij sturen waar dat nodig is.
5. Oplevering eerste versie
Doordat we periodiek overleg hebben, zal de 1e versie nagenoeg naar verwachting zijn. Deze versie zullen we samen doornemen en kun je uitgebreid testen. Uit de test zal wat feedback naar voren komen. Deze feedback zullen we afstemmen en oppakken zodat we naar een definitieve versie gaan.
6. Definitieve versie
Samen hebben we een product opgezet wat gelanceerd moet worden. Of dit nu een website of marketingcampagne is, maakt verder niet uit. Samen spreken we een moment af waarbij de livegang ingepland wordt. Zodra het product live staat zullen er waarschijnlijk nog wat issues naar voren komen. Die zullen we dat ook direct oppakken zodat de doelgroep zo min mogelijk hinder ondervindt.
7. Meten is weten
Na een vooraf vastgestelde periode zullen we de resultaten analyseren. Zo kunnen we bijv. na één maand zien hoeveel mensen bereikt zijn, hoeveel klikken we hebben gehad en hoeveel van deze klikken hebben geleid tot een conversie (verkoop). Door deze gegevens te analyseren kunnen we de website en marketing bijsturen zodat we de bezoekers nog beter kunnen trechteren en de doorklik en conversie verhoogd kan worden. Dit zal een iteratief proces zijn waarbij we de werkzaamheden blijven herhalen en nog meer conversies zullen bereiken. Uiteindelijk is ons doel om ervoor te zorgen dat de investering die je hebt gedaan zichzelf terug blijft verdienen en zorgt voor nog meer omzet en groei.

Laten we kennis maken!

    ilerimedia locatie

    Locatie

    Wij zijn gevestigd in Arnhem maar hebben geen vast bezoekadres. Bel ons voor onze locatie.

    ilerimedia telefoon

    Telefoon

    We zijn telefonisch bereikbaar van 10:00 - tot 18:00 uur en via WhatsApp zijn we 24/7 bereikbaar.

    ilerimedia e-mail

    Mail

    Via de mail zijn we ook bereikbaar. Klik op de button om ons e-mailadres te tonen en klik nogmaals om te mailen (ter voorkoming van spam).